Grupa II - Jeżyki
” Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to potrafisz także tego dokonać.”

Walt Disney

 

Godziny pracy oddziału: 8.00 – 14:30

Nauczycielki: 

  • mgr Beata Rochniak
  • mgr Agata Noszczyk
  • mgr Joanna Dulowska

Pani woźna: 

  • Karolina Hodur

Język angielski:

  • vacat

Programy realizowane w grupie:

  • Program Wychowania Przedszklnego "Kocham Przedszkole", Mirosława Anna Pleskot, Agnieszka Staszewska-Mieszek, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
  • Ministerialny Program Nauczania Języka Angielskiego dla przedszkoli oraz oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych; Magdalena Appel, Joanna Zarańska, Ewa Piotrowska
  • "Dar Zabawy" Program Wychowania Przedszkolnego, Barbara Bilewicz-Kuźnia, Sylwia Kustosz, Katarzyna Małek, Wydawnictwo Froebel.pl


Tematyka realizowana w maju:

  1. Jak powstaje książka
  2. Na łące
  3. Mama  i  tata
  4. Moje zwierzątko.

Kompetencje osiągnięte przez dziecko:

  • wypowiada   się całymi  zdaniami  na  temat ilustracji  jak  powstaje  książka;
  • oczekuje  spokojnie  na  swoją  kolej,  nie  przeszkadza  innym  w  czasie  ich  wypowiedzi, umie  zadać   pytanie;
  • wymienia  ludzi  których  praca  jest  związana  z  powstawaniem  książki, autor,  ilustrator,  wydawca,  drukarz;
  • wie co to jest księgarnia, biblioteka;
  • rozpoznaje: tulipany, kaczeńce, bratki, żonkile, bez, maki, róże, stokrotki;
  • wymienia  rośliny  i  zwierzęta  jakie  można  spotkać  na  łące;
  • wie jak rozwija się żaba;
  • obserwuje  rośliny  na  przedszkolnej  łące i  w  ogródku  przedszkolnym;
  • wie,  że  dzieci  w  rodzinie  mają  swoje  obowiązki;
  • śpiewa i tańczy  przy piosenkach i zabawach;
  • uczy się wierszy o mamie i tacie;
  • potrafi  wymienić członków własnej rodziny;
  • poznaje  zwierzęta domowe;
  • podczas  zabaw  logopedycznych  usprawnia  narządy  mowy;
  • potrafi  użyć  liczebnika  głównego  i  porządkowego  1,2,3, 4, 5,6,7,8  tworzy  zbiory  wieloelementowe  i  je  porównuje;
  • uczestniczy  w  zabawach  rytmicznych  i  muzycznych  z  przyborami  (szarfy,  obręcze, woreczki  gimnastyczne);
  • samodzielnie  wykonuje polecenia w  kartach  pracy;
  • tworzy  prace plastyczne z użyciem farb, bibuły, kolorowego papieru;
  • wykonuje prace techniczne z użyciem nożyczek i kleju;
  • śpiewa  piosenki  w  grupie  i  indywidualnie.

 

Tematy realizowane  na zajęciach z języka angielskiego: