Grupa II - Jeżyki
” Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to potrafisz także tego dokonać.”

Walt Disney

 

Godziny pracy oddziału: 8.00 – 14:30

Nauczycielki: 

  • mgr Beata Rochniak
  • mgr Agata Noszczyk
  • mgr Joanna Dulowska

Pani woźna: 

  • Karolina Hodur

Język angielski:

  • vacat

Programy realizowane w grupie:

  • Program Wychowania Przedszklnego "Kocham Przedszkole", Mirosława Anna Pleskot, Agnieszka Staszewska-Mieszek, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
  • Ministerialny Program Nauczania Języka Angielskiego dla przedszkoli oraz oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych; Magdalena Appel, Joanna Zarańska, Ewa Piotrowska
  • "Dar Zabawy" Program Wychowania Przedszkolnego, Barbara Bilewicz-Kuźnia, Sylwia Kustosz, Katarzyna Małek, Wydawnictwo Froebel.pl


Tematyka realizowana w kwietniu:

  1. Praca  rolnika; 
  2. Chronimy  środowisko;
  3. Święta  Wielkanocne;
  4. Kto Ty jesteś?.

Kompetencje osiągnięte przez dziecko:

  • wypowiada   się całymi  zdaniami  na  temat  życia  na  wsi,  zwierząt w  zagrodzie  i  na  pastwisku;
  • wymienia  nazwy  zwierząt  hodowlanych;
  • wie,  co  to  jest  obora,  stajnia,  kurnik,  chlew;
  • oczekuje  spokojnie  na  swoją  kolej,  nie  przeszkadza  innym  w  czasie  ich  wypowiedzi, umie  zadać   pytanie;
  • obserwuje  zmiany,  jakie zachodzą  w  kwietniu  w  ogrodzie  przedszkolnym;
  • wymienia  podstawowe  cechy  ptaków  i  ssaków;
  • obserwuje  rośliny  w  kąciku  przyrody;
  • rozpoznaje  i  nazywa  zjawiska  atmosferyczne  charakterystyczne  dla  wiosny;
  • zna  znaczenie  pracy  rolnika  dla  wszystkich  ludzi;
  • wie,  co  to  ekologia,  flora,  fauna;
  • wie,  w  jakich  warunkach  rośliny  mogą  rosnąć;
  • podczas  zabaw  logopedycznych  usprawnia  narządy  mowy;
  • potrafi  użyć  liczebnika  głównego  i  porządkowego  1,2,3,4,5,6,7,8;  tworzy  zbiory  wieloelementowe  i  je  porównuje;
  • rozpoznaje  głoski  o, a, l, m, e, t, i, k, d, p, y, b, n, s, r, g, c, j, w, f   i  wyrazy  rozpoczynające  się  i  kończące  tymi  głoskami;
  • uczestniczy  w  zabawach  rytmicznych  i  muzycznych  z  przyborami.

Tematy realizowane  na zajęciach z języka angielskiego: