Grupa I - Kaczuszki
„Nie ma czegoś takiego jak zły pomysł, zawsze natomiast istnieje pomysł lepszy.”

C. Samuel Micklus

 


Godziny pracy oddziału: 7:00-17:00

Nauczycielki:

  • mgr Agnieszka Halska
  • mgr Ewa Rzepska

Pani woźna: 

  • Dorota Jakubowska

Język angielski:

  •  mgr Ewa Wojtaczka

Programy realizowane w grupie:

  • Międzynarodowy Program Powszechnej Dwujęzyczności BILINGUAL FUTURE
  • Ministerialny Program Nauczania Języka Angielskiego dla przedszkoli oraz oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych; Magdalena Appel, Joanna Zarańska, Ewa. Piotrowska
  • "Dar Zabawy" Program Wychowania Przedszkolnego; Barbara Bilewicz-Kuźnia, Sylwia Kustosz, Katarzyna Małek; Wydawnictwo Froebel.pl


 
Tematyka realizowana we wrześniu:

  1. Witamy po wakacjach  (02-06.09.2024r.)
  2. Wokół nas  (09-13.09.2024r.)
  3. Nasze pasje, nasze bziki  (16-20.09.2024r.)
  4. Jesień w naszej okolicy  (23-27.09.2024r.)

Kompetencje osiągnięte przez dziecko:

  • rozpozna emocje towarzyszące w życiu codziennym, radość, smutek, złość, spokój, strach,
  • podejmie próby nazywania przeżywanego uczucia,
  • podejmie próby uważnego słuchania i pamięci,
  • reagować będzie na zadawane pytania i sygnały,
  • kształtować będzie nabywanie umiejętności współpracy w grupie,
  • nabędzie umiejętność odróżniania elementów obrazka,
  • zaznajomi się z nazwami: przyroda i kącik przyrodniczy,
  • podejmie działania plastyczne,
  • pozna zasady grupowe,
  • pozna pracowników przedszkola i wyrażania szacunku w stosunku do nich, wspólnych przedmiotów i zabawek,
  • będzie segregować zabawki, zgodnie współpracować w grupie,
  • pozna łazienkę, jako wspólną część całej grupy, wykształci nawyk mycia rąk po wyjściu z toalety i przed posiłkami,
  • nabędzie śmiałości w zabawie,
  • poszerzy zasób słów, nabywać będzie pewności siebie,
  • podejmie próby przeliczania elementów,
  • rozwijać będzie umiejętność oczekiwania na swoją kolej,
  • pozna oznaki jesieni,
  • pozna wybrane jesienne owoce, wykorzysta je w zabawie,
  • zaznajomi się z pojęciem „przejście dla pieszych – zebra”, oraz pozna zasady bezpiecznego zachowania się na przejściu, osłucha się z wybranymi utworami muzyki klasycznej.

Tematy realizowane we wrześniu na zajęciach z języka angielskiego:

  1. Powitanie: Hello. How are you? Odpowiedź: I’m fine. I’m great. I’m wonderful.
  2. Przedstawienie się: I’m Peter. I’m Agnes. What’s your name?
  3. Numery 1-10 (6). Rymowanka: One and five is six, six, six.
  4. Kolory: red, yellow, green, blue. 
  5. Rymowanka grupowa: Red and yellow, green and blue.
  6. Słownictwo: pet, dog, cat, bird, fish, hamster, snake, spider, mouse, rabbit.
  7. Dot Day. Dzień Kropki. Praca plastyczna ‘A yellow dot’. ‘ A red dot’.
  8. Zwroty i wyrażenia: Stand up, Sit down, Clap your hands, Walk, Jump, Listen.
  9. Piosenki: Make a circle; Walking, walking;  Hello; Open, shut them; Baby Shark Dance; Goodbye friends.
  10. Piosenka okazjonalna: Happy birthday.
  11. Zabawa teatralna - Role play: Pet shop. 
  12. Zabawa: Attention, please. Danger!
  13. Zabawa ruchowa z rekwizytem: Abracadabra, abracadee.