Grupa II – Jeżyki

 

„Jeśli chcesz być w życiu kreatywny, musisz przestać bać się pomyłek.”

Joseph Chilton Pearce

 

Nauczycielki:

mgr Justyna Piekarczyk

mgr Beata Rochniak

Pani Woźna:

Agata Bolek

Język angielski:

mgr Ewa Wojtaczka

 

————————————————————————————————————

Grupowy e-mail:    gr1ps9chrzanow@gmail.com

————————————————————————————————————

 

Tematyka realizowana w styczniu:

  1. Prąd elektryczny
  2. Jestem aktorem
  3. Dzień Babci i Dziadka
  4. Zwierzęta zimą

 

Kompetencje osiągnięte przez dziecko:

  • Używa form grzecznościowych.
  • Zna zasady bezpiecznego obchodzenia się z urządzeniami elektrycznymi.
  • Zna i nazywa przedmioty potrzebne do utrzymania porządku w domu.
  • Wie, że należy bawić się w dużej odległości od linii wysokiego napięcia.
  • Uważnie słucha muzyki klasycznej.
  • Odtwarza rytmiczne układy.
  • Rozumie pojęcie „teatr”. Wypowiada się nt.  teatru.
  • Odtwarza rytm na instrumentach perkusyjnych. Tworzy melodie.
  • Zna pojęcie rekwizyt.
  • Samodzielnie wykonuje kukiełki.
  • Uczy się wiersza na pamięć.
  • Łączy przedmioty z ich przeznaczeniem.
  • Wypowiada się na dany temat.
  • Wykonuje prezent dla babci i dziadka. Chce sprawić radość bliskim.
  • Recytuje wiersze. Śpiewa piosenki.
  • Wymienia nazwy poznanych ptaków. Rozpoznaje ptaki w ogrodzie przedszkolnym.
  • Wie, jakie zwierzęta zapadają w sen zimowy.
  • Lepi z plasteliny.
  • Zauważa różnice w wyglądzie i warunkach życia niedźwiedzia polarnego i brunatnego.
  • Samodzielnie wykonuje prace plastyczne.

 

———————————————————————————————–

Tydzień atrakcji w grupie II

  1. PONIEDZIAŁEK:        Poniedziałkowe prace w ogrodzie
  2. WTOREK:                    Wtorkowy poranek filmowy
  3. ŚRODA:                       Tuptusiowe środy
  4. CZWARTEK:             Samodzielne przygotowanie posiłków
  5. PIĄTEK:                     Zabawy Darami Froebla